сряда, 16 октомври 2019 г.

РОК ‘Н’ РОЛ

Имам аз една мечта
с бира ледена в ръка
да полегна на поляна
и небе да е тавана

Спри да ми звъниш, ела с мен
ще си поживеем ден за ден

Рок н рол – музика от сърце
рок н рол – пляскаме със ръце
рок н рол – да танцуваме
не можеш да спреш човек, когато
се почувства добре.

Имам аз една мечта
край огъня да видя вашите лица
вятърът да гони страховете
над нас да са зездите на небето.

Спри да ми звъниш, ела с мен
ще си поживеем ден за ден.

Рок н рол – музика от сърце
рок н рол – пляскаме със ръце
рок н рол – да танцуваме
не можеш да спреш човек, когато
се почувства добре.

Бридж:
И ако някой ден пак го поискаш
но в шепата си само дребни стискаш
тръгни на стоп, защото ти не си роб
а ние всички ще те черпим бира до гроб.

09.07.2019 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

МОЛЯ, СМИЛЕТЕ СЕ НАД МЕН!