петък, 29 юли 2011 г.

Корен без дърво


Спри се, върни се при мене
няма да ти кажа даже колко ме е страх
да бъда себе си на време
да посегна и да взема
точното момиче във точния час.

Имало веднъж преди време
всъщност хич не ми дреме какво е имало.
Защото знам какво желая
и искам да узная
дали ще тръгнеш със мен или си корен без дърво.

(Не заспивай ) Бъди дива,
но без болка няма връщане назад.
Лягаш си във облак, а събуждаш ме в коприва,
първо Рай e, после малъкАд.

Даже спомени да триеш
И в гърдите да се биеш няма да си ти
Защото спомням си, че беше
момиче и шептеше,
а после се научи да прикриваш очи.

Нямало никога преди време,
а защо да ми дреме за каквото било?
И да знам какво желая пак ще стане все тая,
и ще бъда без воля като корен без дърво.

Да, точно ти, ти си малък Ад,
но колко те желая. И черното е цвят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

МОЛЯ, СМИЛЕТЕ СЕ НАД МЕН!