петък, 29 юли 2011 г.

Роден за това


Хей, хей, представи си това
пред бира да махнеш небрежно с ръка.
Да теглиш каруцата на някой си вол.
Това е лъжа щом не е rock n’ roll.

Момче, опомни се, не гледай встрани
парите, колите, жените дори.
За тебе е важно да се чувстваш добре
или да спестяваш мигове в портмоне?

Ти си почти като мен
Делиш съдбата си на нощ и на ден.
И да бачкаш през деня със посипана сол
вечер искаш жени, бира и rock n’ roll.

Хей, хей, представи си това
пред бира да махнеш небрежно с ръка.
Да теглиш каруцата на някой си вол.
Това е лъжа щом не е rock n’ roll.

Представи си да можеш нещо някой не дал
да направиш ти, а той да вземе медал.
На дясната ти връзка обеси го поета,
душата му съдена без бира да крета!

Аз съм почти като теб,
искам всичко да ми бъде наред.
Да хае и да лае друг за скъпия стол,
аз пък искам мадами, бира и rock n’ roll.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

МОЛЯ, СМИЛЕТЕ СЕ НАД МЕН!